
Menu
Updaten E-Connect
Wij brengen regelmatig updates uit voor de software op de E-Connect. Voordat u op reis gaat, is het verstandig om te controleren of alles up-to-date is.
Voor de E-Connect doet u dit als volgt:
- Zorg dat uw telefoon helemaal opgeladen is
- Zorg dat uw telefoon verbonden is met internet (via WiFi of 3,4 of 5G)
- Zorg dat uw telefoon via Bluetooth verbonden is met de E-Connect (logo BT brandt constant onderin de App)
- Houd uw telefoon zo dicht mogelijk bij de E-Connect voor de beste verbinding
- Open de app op uw telefoon
- Ga naar Algemene instellingen
- Klik op Controleren op updates
- De telefoon controleert of er updates klaar staan. Als dit het geval is, zal er een pop-up verschijnen waarin aangegeven wordt hoeveel updates er klaar staan
- Als er een update klaar staat, klikt u op installeren
- Het kan soms enkele minuten duren voordat een update binnengehaald is. Controleer of de voortgangsbalk langzaam volloopt
- Wacht totdat de app aangeeft dat de update geïnstalleerd is! Klik op Doorgaan
- Klik nogmaals op Controleren op updates. Het kan namelijk zijn, dat er meer updates beschikbaar zijn.
- Wanneer alle updates geïnstalleerd zijn, zal uw systeem aangeven up-to-date te zijn
Updaten lukt niet meteen
Het kan zijn, dat de internet of Bluetooth verbinding met uw telefoon niet stabiel is geweest. Dan kan een update mislukken. U kunt het volgende proberen:
- E-Connect opnieuw opstarten. Haal dan de stroom van de E-Connect, wacht een minuut en zet de stroom er weer op. Klik dan nogmaals op Controleren op updates
- Uitloggen in de app, deze volledig afsluiten en opnieuw opstarten en weer inloggen
Updaten app
Controleer in de Google Play of App Store of u de laatste versie van de app op uw telefoon of tablet heeft geïnstalleerd. Meer informatie vind u op de App pagina.