Toestellen op Android 12 kunnen momenteel niet verbinden met onze app. Wij lossen dit z.s.m. op. Excuses voor het ongemak. 

E-Connect

Updaten E-Connect

Wij brengen regelmatig updates uit voor de software op de E-Connect. Voordat u op reis gaat, is het verstandig om te controleren of alles up-to-date is.

Voor de E-Connect doet u dit als volgt:

  1. Zorg dat uw telefoon helemaal opgeladen is
  2. Zorg dat uw telefoon verbonden is met internet (via WiFi of 3,4 of 5G)
  3. Zorg dat uw telefoon via Bluetooth verbonden is met de E-Connect (logo BT brandt constant onderin de App)
  4. Houd uw telefoon zo dicht mogelijk bij de E-Connect voor de beste verbinding
  5. Open de app op uw telefoon
  6. Ga naar Algemene instellingen
  7. Klik op Controleren op updates
    • De telefoon controleert of er updates klaar staan. Als dit het geval is, zal er een pop-up verschijnen waarin aangegeven wordt hoeveel updates er klaar staan
  8. Als er een update klaar staat, klikt u op installeren
    • Het kan soms enkele minuten duren voordat een update binnengehaald is. Controleer of de voortgangsbalk langzaam volloopt
  9. Wacht totdat de app aangeeft dat de update geïnstalleerd is! Klik op Doorgaan
  10. Klik nogmaals op Controleren op updates. Het kan namelijk zijn, dat er meer updates beschikbaar zijn.
  11. Wanneer alle updates geïnstalleerd zijn, zal uw systeem aangeven up-to-date te zijn

Updaten lukt niet meteen

Het kan zijn, dat de internet of Bluetooth verbinding met uw telefoon niet stabiel is geweest. Dan kan een update mislukken. U kunt het volgende proberen:

  1. E-Connect opnieuw opstarten. Haal dan de stroom van de E-Connect, wacht een minuut en zet de stroom er weer op. Klik dan nogmaals op Controleren op updates
  2. Uitloggen in de app, deze volledig afsluiten en opnieuw opstarten en weer inloggen

Updaten app

Controleer in de Google Play of App Store of u de laatste versie van de app op uw telefoon of tablet heeft geïnstalleerd. Meer informatie vind u op de App pagina.