Systeem status
Op deze pagina staat een overzicht van geconstateerde knelpunten in ons systeem.
Huidige knelpunten
E-Volt - update niet via internet
14 augustus 2024
De E-Volt is momenteel nog niet in staat om via de internetverbinding waardes te tonen in de app. Wij werken aan een oplossing.
Opgelost
E-Track&Trace / E-Movement - geen push-meldingen als app uitgeschakeld is
19 september 2024
De push-meldingen in onze app zijn hersteld. Indien u bij de modules heeft aangegeven, dat u de push-berichten wilt ontvangen, dient u het volgende te doen:
- Log uit uit de E-Trailer app
- Sluit de app helemaal af
- Kijk eventueel in de Google Play of App Store of er nog een nieuwere versie van de app beschikbaar is. Is dit het geval, installeer deze dan.
- Start de app weer op en log in. U ontvangt nu ook meldingen wanneer u de app niet actief is.
Starterspakket Plus - modules aflezen via internet
30 juli 2024
Wij hebben onze app vernieuwd. Vanaf 30 juli zijn ook andere modules over het internet af te lezen. Voor de optimale beleving van onze producten dient u de volgende stappen te doorlopen:
- Update de E-Trailer app in de Google Play of App Store (minimaal versie 2.1.305)
- Zorg dat u een stabiele internetverbinding heeft
- Als u de app bijgewerkt heeft, dient u ook uw Starterspakket Plus te updaten. Let op: dit moet na de update van de app gebeuren, anders gaat het mis!
- Log in in de app en ga naar het Starterspakket Plus en klik onder General op de knop Updaten Firmware
- Wacht tot de hele update klaar is en u een groene vink krijgt om door te gaan. De laatste versie van de software voor het Starterspakket Plus is v1.24.304.
Als u nu weer verbindt met uw systeem zou de E-Track&Trace weer moeten werken .
E-Track&Trace - kan module niet activeren
Update 30 juli 2024 – met het releasen van de nieuwste app zijn deze problemen opgelost.
18 april 2024
Er is momenteel een probleem voor iPhone Pro gebruikers bij het activeren van de E-Track&Trace. Er kan niet op ‘Volgende’ geklikt worden wanneer de E-Track&Trace geactiveerd is. Wij controleren momenteel dagelijks handmatig of er een abonnement is afgesloten die niet is verwerkt en verwerken deze handmatig. Normaliter zal dit binnen 24 uur zijn, behalve wanneer in het weekeinde of op feestdagen een abonnement afgesloten wordt. Dan kan het iets langer duren. Wij werken aan een oplossing.
E-Switch - waardes updaten niet goed
Update 30 juli 2024 – met het releasen van de nieuwste app zijn deze problemen opgelost.
18 april 2024
In de nieuwste app is geconstateerd dat de E-Switch waardes niet altijd correct worden weergegeven. Wij werken aan een oplossing.
Bel/WhatsApp ons
Ma-Vrij 10:00 - 16:00 uur. Gesloten gedurende het weekeinde en op nationale feestdagen. Ook via WhatsApp bereikbaar.
Komt u er niet uit?
U kunt ons bereiken door een bericht te sturen via het contactformulier. Deze beantwoorden wij binnen 3 werkdagen.