Menu
Problemen met verbinden
Ik kan niet verbinden
Controleer de volgende algemene punten:
- Is het Starterspakket van stroom voorzien. Dit is bij de E-Suspension lastig te controleren, omdat het Starterspakket in de E-Suspension-box is ingebouwd. De beste check is controleren of de E-Level of E-Volt wel werken. U kunt ook in de app op het icoontje van het Starterspakket klikken en de Bluetooth status controleren.
- Heeft de accu nog genoeg spanning. Indien u een Starterspakket Basis heeft, schakelt deze uit onder de 10,8V. Laad de accu op en probeer het opnieuw.
- Staat Bluetooth op de telefoon aan? (Android: is het koppelverzoek geaccepteerd)?
- Bent u verbonden met internet (WiFi of 4 of 5G)?
- Is er niemand anders via Bluetooth met het systeem verbonden?
Als dit allemaal goed is en klopt, dan zijn er ook nog sensor specifieke checkpunten:
- Indien het systeem is aangesloten is op een startaccu van een camper, dan zal accu bij starten van de motor een piek geven. Hierdoor zal de module zichzelf herstarten en kan het enige tijd duren voordat er weer contact is met sensoren.
- Zet eventueel het hele E-Suspension systeem uit, wacht een paar seconden en zet hem dan weer aan. Hiervoor dient u de gehele ‘SMV-box’ van de stroom af te halen om hem opnieuw op te starten. Hiervoor is een aan/uitknop beschikbaar.
- Tot slot, sluit de app helemaal af (ook in de achtergrond) en start hem opnieuw op.
Als na al deze checks het verbinden nog steeds niet lukt, stuurt u dan via de app feedback naar onze Customer Support afdeling. Mogelijk kunnen wij daarin zien wat er precies gebeurt. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem te bespreken en op te lossen.
Technical support – hardware:
SMV-Metall GmbH
De technische support kunt u bereiken door op onderstaande knop te drukken. U wordt dan doorgeleid naar de website van SMV-Metall.
Support E-Trailer app:
E-Trailer B.V.
U kunt ons bereiken door een bericht te sturen via het contactformulier. Deze beantwoorden wij binnen 3 werkdagen.