Menu
Problemen met verbinden
Ik kan niet verbinden
Controleer de volgende algemene punten:
- Is het Starterspakket van stroom voorzien (draden aangesloten, schakelaar aan, zekering niet kapot)? Controleer het LED lampje op of binnenin de hoofdmodule.
- Heeft de accu nog genoeg spanning. De hoofdmodule schakelt uit onder de 10,8V. Laad de accu op en probeer het opnieuw.
- Staat Bluetooth op de telefoon aan? (Android: is het koppelverzoek geaccepteerd)?
- Bent u verbonden met internet (WiFi of 4 of 5G)?
- Is er niemand anders via Bluetooth met dit systeem verbonden?
Als dit allemaal goed is en klopt, dan zijn er ook nog sensor specifieke checkpunten:
- Indien de hoofdmodule aangesloten is op een startaccu van een camper, dan zal accu bij starten van de motor een piek geven. Hierdoor zal de module zichzelf herstarten en kan het enige tijd duren voordat er weer contact is met sensoren.
- Zet eventueel het Starterspakket uit, wacht een paar seconden en zet hem dan weer aan.
- Tot slot, sluit de app helemaal af (ook in de achtergrond) en start hem opnieuw op.
Als na al deze checks het verbinden nog steeds niet lukt, stuurt u dan via de app feedback naar onze Customer Support afdeling. Mogelijk kunnen wij daarin zien wat er precies gebeurt. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem te bespreken en op te lossen.
Technical support – hardware:
SMV-Metal GmbH
De technische support kunt u bereiken door op onderstaande knop te drukken. U wordt dan doorgeleid naar de website van SMV-Metal.
Support E-Trailer app:
E-Trailer B.V.
U kunt ons bereiken door een bericht te sturen via het contactformulier. Deze beantwoorden wij binnen 3 werkdagen.