iOS toestellen ondervinden problemen met modules kalibreren. De nieuwe update (met fix) komt in week 38 in de App Store. Excuses voor het ongemak. 

E-MovementLogo

E-Movement

Monteren en installeren

Dit is een zogenaamde Plus module. Dit betekent, dat deze alleen functioneert in combinatie met het Starterspakket Plus en een geldig abonnement. Voordat u gaat installeren is het van belang te kijken naar het Bluetooth bereik van het Starterspakket Plus. Het signaal kan maximaal 10m afleggen als het niet gehinderd wordt. Zodra de sensoren buiten de caravan zitten, is het belangrijk te kijken of de hoofdmodule op de juiste plaats in het voertuig gemonteerd is. Lees hier meer over op de installatiepagina van het Starterspakket Plus.

Wilt u meer E-Movement modules installeren? Voeg ze toe en geef ze naderhand allemaal een andere naam, zodat u in één oogopslag kunt zien welke waardes bij welke sensor horen.

E-Movement_Batterij

Stappen

Voeg de E-Movement eerst toe in de app. Controleer dan of de locatie waar u ze wilt monteren zich binnen het Bluetooth bereik van het Starterspakket Plus bevinden. Bevestig pas daarna de modules op de gewenste locatie.

  1. Open de E-Trailer app en log in met uw account.
  2. Zorg dat Bluetooth van de smartphone aan staat en dat u een stabiele internet verbinding heeft.
  3. Verbind met de het Starterspakket Plus.
  4. Open de verpakking van de E-Movement en pak de witte QR-Code kaart.
  5. Neem de E-Movement uit de verpakking, open de achterkant en plaats 2 AA batterijen.
  6. Klik in de app rechtsonder op ‘+’ om de module toe te voegen.
  7. Volg de stappen zoals aangegeven in de app.
Let op! Richt de E-Movement niet rechtstreeks op een warmtebron of een raam.
E-Movement_warmte

Er is iets met de QR-code

U kunt de QR-code niet scannen?

Het kan zijn, dat u de E-Trailer app nog niet gemachtigd heeft om gebruik te maken van de camera van de telefoon. Zet op uw telefoon deze machtiging aan.

U krijgt de melding QR-code ongeldig?

U heeft de QR-code gescand om uw product toe te voegen in de app en u krijgt een melding dat er iets mis is gegaan. Daar kunnen een paar redenen voor zijn:

  1. U heeft uw QR-code al gescand. De module is dan reeds toegevoegd aan uw account. Ga naar het hoofdscherm van de app.
    Staat uw module ertussen? Klik er dan op en volg de kalibratiestappen.
  2. Wanneer u uw modules opnieuw wilt installeren hoeft u uw QR-code niet opnieuw te scannen. U gaat dan in de instellingen van de module, kies tab Algemeen en klik op Opnieuw kalibreren.
  3. De QR-code is niet bekend in de database. Op dat moment neemt u contact op met ons.
  4. Heeft u uw systeem 2e hands gekocht, dan kan het zijn dat de module nog in het account van de vorige eigenaar staat. In dat geval neemt u contact op met ons.

Updaten software

Het is mogelijk dat u de software op het Starterspakket moet bijwerken of dat uw app verouderd is. Kijk hoe u uw systeem bijwerkt op de pagina Updaten van het Starterspakket Plus.

Reset & opnieuw kalibreren

Wanneer u rare waardes ziet dan kunt u deze module als volgt resetten. U heeft geen QR-code nodig!

  1. Zorg dat u via Bluetooth verbonden bent met de hoofdmodule.
  2. Ga naar instellingen van de E-Movement module (niet van de sensor zelf).
  3. Klik in de tab Algemeen op Opnieuw kalibreren.
    Hiermee ontkoppelt u al de gekoppelde E-Movements. 
  4. Volg vervolgens de stappen in de app.
  5. U zult iedere sensor afzonderlijk weer moeten kalibreren/koppelen. 
    Ga in de app naar de E-Movement en klik op de volgende module om ook die te kalibreren.