Wij zijn gesloten op Hemelvaart (9 en 10 mei) en op Pinksteren 20 mei.

E-MovementLogo

E-Movement

Problemen met verbinden

Ik kan niet verbinden

Controleer de volgende algemene punten:

  • Zijn de batterijen geplaatst en vol? 
  • Zorg dat er maximaal 10 meter afstand is tussen de sensor en het Starterspakket Plus.
  • Is het Starterspakket Plus van stroom voorzien (draden aangesloten, schakelaar aan, zekering niet kapot) en is de interne batterij vol? Controleer het LED lampje op of binnenin de hoofdmodule.
  • Heeft de accu nog genoeg spanning. De hoofdmodule schakelt uit als de interne batterij leeg is en de accuspanning onder de 10,8V is. Laad de accu op en probeer het opnieuw.
  • Staat Bluetooth op de telefoon aan? (Android: is het koppelverzoek geaccepteerd)?
  • Bent u verbonden met internet (WiFi of 4 of 5G)?
  • Is er niemand anders via Bluetooth met dit systeem verbonden?
  • Is het Starterspakket Plus recent bijgewerkt? Dan is het raadzaam deze even uit en weer aan te zetten.

Indien u een 2e hands E-Movement gekocht heeft, dan kan het zijn dat de QR-code nog aan het account van de vorige eigenaar is gekoppeld. Kijk hier wat u in deze gevallen kunt doen.

Als dit allemaal goed is en klopt, dan zijn er ook nog sensor specifieke checkpunten:

  1. Zijn de batterijen nog vol genoeg (1,5V per stuk)?
  2. Indien de hoofdmodule aangesloten is op een startaccu van een camper, dan zal accu bij starten van de motor een piek geven. Hierdoor zal de module zichzelf herstarten en kan het enige tijd duren voordat er weer contact is met sensoren.
  3. Zet eventueel het Starterspakket Plus uit, wacht een paar seconden en zet hem dan weer aan.
  4. Tot slot, sluit de app helemaal af (ook in de achtergrond) en start hem opnieuw op.
Als na al deze checks het verbinden nog steeds niet lukt, stuurt u dan via de app feedback naar onze Customer Support afdeling. Mogelijk kunnen wij daarin zien wat er precies gebeurt. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem te bespreken en op te lossen.