iOS toestellen ondervinden problemen met modules kalibreren. De nieuwe update (met fix) komt in week 38 in de App Store. Excuses voor het ongemak. 

E-MovementLogo

E-Movement

Waardes updaten of kloppen niet

Waardes in de app updaten niet

Wanneer de waardes in de app niet bijwerken, dan kan het volgende aan de hand zijn:

  • Zijn de batterijen van de sensor leeg? Vervang de batterijen.
  • Staat het Starterspakket Plus aan? Controleer de status van het Starterspakket Plus.
  • Is de afstand tussen sensor en de hoofdmodule minder dan 10m?
  • Is de telefoon verbonden met Bluetooth en 4/5G of WiFi?
  • Is het abonnement van uw Starterspakket Plus nog actief?
  • Is niemand anders verbonden met het systeem? Er kan één apparaat tegelijk verbonden zijn met het systeem.

Waardes in de app kloppen niet

Wanneer de waardes in de app niet kloppen, controleer dan de volgende punten:

  • Beweeg voor de sensor en controleer of het lampje dan aangaat. Is dit niet het geval, dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn:
    • Er staat iets voor de sensor dat de detectie blokkeert.
    • De batterij is mogelijk leeg.  Vervang de batterij indien deze leeg is.
    • De sensor is gericht op een warmtebron of een raam. 
  • De installatie is mogelijk niet goed gegaan. Installeer de module opnieuw door alle sensoren los te koppelen en opnieuw te kalibreren.