Wij zijn gesloten op Hemelvaart (9 en 10 mei) en op Pinksteren 20 mei.

E-MovementLogo

E-Movement

Waardes updaten of kloppen niet

Waardes in de app updaten niet

Wanneer de sensor in de app niet beschikbaar lijkt (het plaatje laat de sensor zien in grijstinten), dan kan het volgende aan de hand zijn:

  • Zijn de batterijen van de sensor leeg? Vervang de batterijen.
  • Staat het Starterspakket Plus aan? Controleer de status van het Starterspakket Plus.
  • Is de afstand tussen sensor en de hoofdmodule minder dan 10m?
  • Is de telefoon verbonden met Bluetooth en 4/5G of WiFi?
  • Is het abonnement van uw Starterspakket Plus nog actief?
  • Is niemand anders verbonden met het systeem? Er kan één apparaat tegelijk verbonden zijn met het systeem.

Waardes in de app kloppen niet

Wanneer de sensor in de app niet goed lijkt te reageren, controleer dan de volgende punten:

  • Het kan zijn, dat de sensor in de zon hangt of gericht is op een warmtebron of raam. De sensor reageert op bijvoorbeeld warmtebeweging van lucht boven een verwarming. Controleer of dit het geval kan zijn en verplaats eventueel de sensor.
  • Beweeg voor de sensor en controleer of het lampje dan aangaat. Is dit niet het geval, dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn:
    • Er staat iets voor de sensor dat de detectie blokkeert.
    • De batterij is mogelijk leeg.  Vervang de batterij indien deze leeg is.
    • De sensor is gericht op een warmtebron of een raam. 
  • De installatie is mogelijk niet goed gegaan. Installeer de module opnieuw door alle sensoren los te koppelen en opnieuw te kalibreren.