iOS toestellen ondervinden problemen met modules kalibreren. De nieuwe update (met fix) komt in week 38 in de App Store. Excuses voor het ongemak. 

E-Temperature

Problemen met verbinden

Ik kan niet verbinden

Controleer de volgende algemene punten:

  • Zet de E-Temperature aan door het knopje op de achterkant 3 sec. ingedrukt te houden (LED = groen)
  • Zorg dat er maximaal 10 meter afstand is tussen telefoon en Starterspakket en tussen de sensoren en het Starterspakket.
  • Is het Starterspakket van stroom voorzien (draden aangesloten, schakelaar aan, zekering niet kapot)? Controleer het LED lampje op of binnenin de hoofdmodule.
  • Heeft de accu nog genoeg spanning. De hoofdmodule schakelt uit onder de 10,8V. Laad de accu op en probeer het opnieuw.
  • Staat Bluetooth op de telefoon aan? (Android: is het koppelverzoek geaccepteerd)?
  • Bent u verbonden met internet (WiFi of 4 of 5G)?
  • Is er niemand anders via Bluetooth met dit systeem verbonden?
  • Is het Starterspakket recent bijgewerkt? Dan is het raadzaam deze even uit en weer aan te zetten.

Indien u een 2e hands E-Temperature gekocht heeft, dan kan het zijn dat de QR-code nog aan het account van de vorige eigenaar is gekoppeld. Kijk hier wat u in deze gevallen kunt doen.

Als dit allemaal goed is en klopt, dan zijn er ook nog sensor specifieke checkpunten:

  1. Is de batterij nog vol genoeg (3V)?
    Test de batterij door het knopje achterop de sensor 3 seconden in te drukken. Gaat het LED lampje branden (rood = uit, groen = aan), dan is de batterij nog goed. Kijk hier hoe u de batterijtjes kunt vervangen.
  2. Indien de hoofdmodule aangesloten is op een startaccu van een camper, dan zal accu bij starten van de motor een piek geven. Hierdoor zal de module zichzelf herstarten en kan het enige tijd duren voordat er weer contact is met sensoren.
  3. Zet eventueel het Starterspakket uit, wacht een paar seconden en zet hem dan weer aan.
  4. Tot slot, sluit de app helemaal af (ook in de achtergrond) en start hem opnieuw op.
Als na al deze checks het verbinden nog steeds niet lukt, stuurt u dan via de app feedback naar onze Customer Support afdeling. Mogelijk kunnen wij daarin zien wat er precies gebeurt. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem te bespreken en op te lossen.