iOS toestellen ondervinden problemen met modules kalibreren. De nieuwe update (met fix) komt in week 38 in de App Store. Excuses voor het ongemak. 

E-TrackTraceLogo-1

E-Track&Trace

Problemen met verbinden

Ik kan niet verbinden

Controleer de volgende algemene punten:

  • Is het Starterspakket Plus van stroom voorzien (draden aangesloten, schakelaar aan, zekering niet kapot)? Controleer het LED lampje op het Starterspakket Plus.
  • Heeft de accu nog genoeg spanning. Het Starterspakket Plus schakelt over op de interne batterij als de accu te weinig spanning levert. Op deze batterij is enkel verbinding via Internet mogelijk. Als de E-Track&Trace geen updates geeft, terwijl u beweeg is de accu mogelijk leeg. Controleer de status van de LED.
  • Staat Bluetooth op de telefoon aan? (Android: is het koppelverzoek geaccepteerd)?
  • Bent u verbonden met internet (WiFi of 4 of 5G)? Dit kunt u controleren door in het hoofdmenu te kijken of bij het internet icoon ‘Verbonden’ staat.
  • Is er niemand anders via Bluetooth met deze Starterspakket Plus verbonden?
  • Is de software op het Starterspakket Plus recent bijgewerkt? Dan is het raadzaam deze even uit en weer aan te zetten.

Als dit allemaal goed is en klopt, dan kunt u nog het volgende doen:

  1. Koppel eventueel het Starterspakket Plus los van de accu, wacht een paar seconden en koppel hem dan weer terug aan de 12V. Dit zorgt ervoor, dat de module opnieuw opstart.
  2. Tot slot, sluit de app helemaal af (ook in de achtergrond) en start hem opnieuw op.
Als na al deze checks het verbinden nog steeds niet lukt, stuurt u dan via de app feedback naar onze Customer Support afdeling. Mogelijk kunnen wij daarin zien wat er precies gebeurt. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem te bespreken en op te lossen.