Toestellen op Android 12 kunnen momenteel niet verbinden met onze app. Wij lossen dit z.s.m. op. Excuses voor het ongemak. 

E-Waterlevel

Waardes updaten of kloppen niet

Waardes in de app updaten niet

Wanneer de waardes in de app niet bijwerken, dan kan het volgende aan de hand zijn:

  • Is de batterij van de sensor leeg? Vervang de batterij.
  • Staat de E-Connect aan? Controleer of bijvoorbeeld de E-Volt of E-Level wel functioneert. Meer informatie over de E-Connect.
  • Is de afstand tussen sensor en E-Connect minder dan 10m?
  • Is de telefoon verbonden met Bluetooth?
  • Is niemand anders verbonden met het systeem? Er kan één apparaat tegelijk verbonden zijn met de E-Connect.

Waardes in de app kloppen niet

  • Controleer of de batterij niet leeg is. Er verschijnt een batterij icoontje in de app wanneer dit het geval is. Ook kunt u de batterij doormeten. Vervang de batterij indien deze leeg is.
  • Controleer de kalibratiewaardes in de app (pinlengte, inhoud watertank). Pas deze indien nodig aan.
  • Klik in de instellingen van de E-Waterlevel op ‘Sensoren loskoppelen en opnieuw installeren‘. Volg de stappen in de app.
  • Is de pin met het isolatiemateriaal nat geworden. Dit veroorzaakt kortsluiting, waardoor de waardes niet kloppen. Controleer het volgende:
    1. Is het dopje goed op de geïsoleerde pin geschoven
    2. Kunt u zien of de pin in de kunststof beschermlaag nat is 
    3. Ziet u een beschadiging van het isolatiemateriaal
    4. Haal het dopje eventueel van de pin en leg de module in de zon te drogen. Schuif het reservedopje over de pin en steek de E-Waterlevel weer in de watertank.
  • Ziet u ergens bij de bovenkant van de pin of in de behuizing vocht of corrosie? Dan is de E-Waterlevel nat geworden. Neemt u contact op met E-Trailer.