Menu
Waardes updaten of kloppen niet
Waardes in de app updaten niet
Wanneer de waardes in de app niet bijwerken, dan kan het volgende aan de hand zijn:
- Is de batterij van de sensor leeg? Vervang de batterij.
- Staat het Starterspakket aan? Controleer of bijvoorbeeld de E-Volt of E-Level wel functioneert. Meer informatie over het Starterspakket Basis of Plus.
- Is de afstand tussen sensor en hoofdmodule minder dan 10m?
- Is de telefoon verbonden met Bluetooth?
- Is niemand anders verbonden met het systeem? Er kan één apparaat tegelijk verbonden zijn met het systeem.
Waardes in de app kloppen niet
- Controleer of de batterij niet leeg is. Er verschijnt een batterij icoontje in de app wanneer dit het geval is. Ook kunt u de batterij doormeten. Vervang de batterij indien deze leeg is.
- Controleer de kalibratiewaardes in de app (pinlengte, inhoud watertank). Pas deze indien nodig aan.
- Klik in de instellingen van de E-Waterlevel op Opnieuw installeren. Volg de stappen in de app.
- Is de pin met het isolatiemateriaal nat geworden. Dit veroorzaakt kortsluiting, waardoor de waardes niet kloppen. Controleer het volgende:
- Is het dopje goed op de geïsoleerde pin geschoven
- Kunt u zien of de pin in de kunststof beschermlaag nat is
- Ziet u een beschadiging van het isolatiemateriaal
- Haal het dopje eventueel van de pin en leg de module in de zon te drogen. Schuif het reservedopje over de pin en steek de E-Waterlevel weer in de watertank.
- Ziet u ergens bij de bovenkant van de pin of in de behuizing vocht of corrosie? Dan is de E-Waterlevel nat geworden. Neemt u contact op met E-Trailer.